Monday 20 January 2014

Testimoni Herb Lax utk JERAWAT

Shaklee Herb Lax selalu digunakan untuk orang yg mengalami sembelit. Tahukan anda? Sebenarnya, Herb Lax juga boleh menghilangkan jerawat.

Kenapa Herb Lax boleh menghilangkan jerawat?
Herb Lax dapat mencuci usus besar kita dengan "Mild Laxative". Keadaan usus besar akan mencerminkan kesihatan kulit anda kerana usus besar dan kulit kita mempunyai kaitan yg kuat. Usus besar ialah organ yg bertanggungjawab menyerap air dari pembuangan. Kadang-kala toksid dari pembuangan akan diserap balik dari usus besar apabila kita sembelit. Toksid yg diserap balik akan memberi impak yg besar kepada kulit kita. Inilah salah 1 sebab jerawat mudah tumbuh di muka.

Testimoni dari konsumer herb lax

Lazimnya kita selalu mensyorkan vitamin C, vitamin E atau ESP untuk kulit. Herb lax juga memainkan peranan yg penting untuk kulit yg sihat tanpa kita menyedari.

Seperti gambar diatas, customer nak try produk Shaklee untuk jerawat. Saya recommend Vita C, Vita E dan pencuci muka dan dia pun beli sebotol vitamin E untuk mencuba. Saya pun menasihati dia try herb lax selama 1 minggu dulu baru ambil vita E. Tujuan utamanya ialah pastikan badan kita dapat buang toksid dulu baru ambil supplemen vitamin kepada badan kita.

Selepas 3 hari saya, i terima mesej dari dia tentang pengunaan herb lax ☺ 
Sehingga, I sendiri pun susah nak percaya kepada mesej ini. Ini pun memberi bukti produk Shaklee memang berkesan dan Awesome.

Jom try Shaklee, anda pasti berpuas hati tentang Shaklee.....

No comments:

Post a Comment