Wednesday 13 May 2015

Testimoni Shaklee SET Mengandung (Pre Natal)


Pengguna Shaklee :  Rachel Yeap
Shaklee Baby           :  Jack

"Saya sudah lama mengambil produk Shaklee sejak tahun 2009. Sebagai seorang nutritionist, saya selalu mengambil perhatian kepada nutrisi yang seimbang pada setiap hari. Dalam perancangan untuk hamil, saya mengambil produk seperti Vivix, ESP, Vita-E complex, GLA complex, CoQ Health. B-complex. Zinc dan Vita-C Sustained Release

Saya juga tambah Ostematrix & Omega Guard untuk memastikan tumbesaran bayi yang sihat & kuat.

Selepas 5 bulan and menyusu bayi sepenuh, bayi saya lebih sihat & kuat banding. Bayi saya jarang demam atau tidak mudah dijangkiti oleh selesema banding dengan orang lain.

Berat badan saya berjaya menurun dari 67kg (semasa hamil) kepada 55kg. Dalam masa 3 bulan, berat badan saya telah kembali kepada asal. Saya amat gembira kerana banyak pakaian seperti skinny jean dapat dipakai semula."


Spread out our love and care your home , family , planet~!! <3 


pm me at facebook >>
[Shaklee Independent Distributor]
[Whatapp/ sms] : 017-5268120- Gee

No comments:

Post a Comment