Tuesday 1 October 2013

Vitamin C 500mg & Herb Lax (Coming Soon)

Berita baik :Vita-C 500mg akan sampai pada akhir Oktober 2013 dan Herb Lax akan sampai pada tengah Oktober 2013. Pemberitahuan yang lanjut akan dipaparkan pada masa yang akan datang.

Kenapa Shaklee Vita C 500mg Sustained Release begitu istimewa?

Vitamin C merupakan vitamin yang tidak dapat dihasil/ simpan dalam badan manusia. Tapi, vitamin C yang berlebihan akan hilang dari badan melalui kencing. Ini bermakna anda memerlukan mengambil vitamin C berterusan dalam diet anda. Shaklee Vita C sustained release boleh melepaskan vitamin C secara berturut-turut selama 5 jam. Di samping itu, Shaklee Vita C dimasuk dengan Bioflavonoids.

Bioflavonoids merupakan super-antioxidants yang terdapat dalam makanan. Pakar Sains menemui bioflavonoids mempunyai keupayaan meningkatkan kesihatan tubuh badan. Bioflavonoids juga boleh membantu pembentukan sel badan, menghalang pertumbuhan sel tumor, menyumbang kepada kesihatan kardiovascular serta penyakit Alzhemier.

Bioflavonoids didapati dalam pelbagai makanan yang mengandungi vitamin C, nutrien penting untuk diet harian, dan ini super antioksidan pelengkap vitamin C, meningkatkan kesan Vitamin C terhadap badan.

Vitamin C adalah salah satu nutrien yang paling selamat dan berkesan. Ia boleh memberi perlindungan terhadap kekurangan sistem imun, penyakit kardiovaskular, penyakit mata, dan juga kedutan kulit.

Berita Terbaru (7/10/13):

Herb lax sudah sampai di HQ. 




No comments:

Post a Comment