Wednesday 14 August 2013

Tips untuk mendapat kulit yang cantik dan berseri dengan SHAKLEE(2/2)

Selepas detoxifikasi, kita boleh mendapati kulit akan menjadi lebih baik. Seterusnya, kita perlu memberi nutrisi kepada kulit kita seperti makanan yang terdapat anti-oxidant, Vitamin A,C,E dan collagen. Barulah kulit kita dapat sentiasa  cantik dan berseri.

Flawless Beauty Set Shaklee terdapat :

Vita-C :
Vitamin C adalah salah satu daripada banyak antioksidan. Antioksidan adalah nutrien yang menghalang  kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas.

Anda akan diserang oleh radikal bebas apabila anda terdedah kepada asap rokok atau radiasi. Pembentukan radikal bebas dari masa ke masa adalah bertanggungjawab untuk proses penuaan (penimbulan kedut). Sentiasa mengambil vitamin-C pada setiap masa dapat mengurangkan kedut.


Vita-E complex :
Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

Setiap kapsul gel lembut memberikan:
•    400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
•    Membantu dalam memelihara kesihatan baik.

Vita-E complex dimasukkan ekstrak biji anggur untuk menambah kuasa antioksidan.

Informasi tambahan tentang ekstrak biji anggur : http://shakleealorstarkedah.blogspot.com/2013/02/vita-e-grape-seed-extract_26.html

CaratoMax :
CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik.
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit.

Shaklee Collagen Powder:
Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Informasi Shaklee Collagen : http://shakleealorstarkedah.blogspot.com/2013/02/collagen-powder.html

Blog Part 1 :http://shakleealorstarkedah.blogspot.com/2013/08/tips-untuk-mendapat-kulit-yang-cantik.html


No comments:

Post a Comment